Cmentarius Bragg - 01-10-11 21:54:21

1. Gracz, uczestnicząc w krucjacie, podlega woli i rozkazom dowódców. Każda niesubordynacja będzie karana przez przełożonego.
2. Przystępując do jednego ze stronnictw gracz nie może później przejść do przeciwnego.
3. Żaden gracz nie wygra z całym oddziałem. Podczas walk poradza sobie wyłącznie gracze trzymający się oddziałów.
4. Gracze podczas krucjaty mogą wykonywać akcje tylko w obrębie lokacji wyznaczonej przez Mistrza Gry.
5. Gracz powinien postępować zgodnie ze swoim powołaniem, wedle przynależności do Alastorian lub Krucjatorów.
6. Każdy gracz biorąc udział udział w krucjacie rozpoczyna ze stopniem szeregowca. Awans może zostać przyznany po dokonaniu wyróżniających osiągnieć.
7. Gracze muszą uczestniczyć w najważniejszych bitwach i oblężeniach.
8. Gracze mają prawo do przeprowadzania zwiadów, grabieży, tortur oraz brania jeńców itd dla zwiększenia przewagi własnej armii.
9. Wątki toczone w państwach innych niż Assuan moga być kontynuowane przez graczy.
10. Wystąpienie przeciwko swojemu stronnictwu jest równoznaczne ze zrezygnowaniem z uczestnictwa w krucjacie.
11. Gracze mają obowiązek pisać post conajmniej raz na pięć dni.
12. Gracze powinni zapisywać wszystkie zmiany w karcie postaci podczas krucjat.

A teraz historia:
Inatish, arcykapłan Alastorian, odnajdując podczas wykopalisk prastarą świątynię dostąpił oświecenia. Ukazała mu się wizja potężnego imperium, a tym państwem rządził sam wielki Hrov, zaś wraz z nim ramię w ramię dowodzili Alastor i Inatish. Arcykapłan wyruszył wraz ze swymi najwierniejszymi podwładnymi do Assuanu, gdyż tam postanowił się osiedlić i dać zalążek przyszłemu Imperium. Podróżując zyskiwał wielu uczniów, bowiem przyjmował każdego, kto chciał do niego dołączyć. Kiedy dotarli do celu, ich liczba wynosiła około tysiąca ludzi, elfów, krasnoludów, orków i Krwawych Kruków. Rozpoczęli budowę od stworzenia kamieniołomów głęboko pod piaskami pustyni i gospodarstw w oazach. Wtedy powstały pierwotne osady. Po zgromadzeniu wystarczającej liczby surowców ruszyły prace nad budową pierwszej Alastoriańskiej twierdzy na tych ziemiach. Trwało to dobre sześć lat, w tym samym czasie populacja wzrosła do czterech tysięcy. Przez następne pięćdziesiąt lat wyznawcy Hrova poszerzali swe terytoria i rozbudowywali zamki pod nosem zachodnich królów. Finalnie na stolicę została wybrana pierwsza cytadela: Kardav-Nyawhi. Władcy Athbary, Entrady i Hirminii nie interesowali się zbytnio losami sekciarskiego państwa, uznając je za niewielkie zagrożenie, gdyż ich głównym problemem była sytuacja we własnych krajach. Po prawie sześdziesięciu latach w Imperium Martwego Świtu (bo tak brzmiała nazwa Alastoriańskiego księstwa) żyło 600 000 tysięcy obywateli, zarówno tych, którzy się w nim urodzili, jak i przybyłych z sąsiednich królestw.
Obecnie władcą wciąż jest Inatish. Zdobył on wiedzę, dzięki której może uwolnić i przywołać do naszego świata Hrova. Ogłosił, że wypowiada wojnę reszcie świata. Wszyscy czarnoksiężnicy, nekromanci i kapłani zostali zaprzęgnięci do przywoływania demonów, aby wzmocnić armię. Kaizahr Sprawiedliwy, cesarz trójkrólestwa, wraz z Jego Ekscelencją Reghoderygiem i arcymistrzem Inkwizytorium Dengraalem powołują krucjatę, chcąc powstrzymać groźbę zagłady.

Wzór Karty Postaci:

Imię:
Nazwisko:
Przydomek:
Wiek:
Płeć:
Rasa:
Profesja:
Ranga(Na początek "Szeregowiec"):
Umiejetności(Max. 5):
Wygląd oraz ubiór :
Opis charakeru z uwzględnieniem poglądów:
Stronnictwo(Alastorianie/Krucjatorzy):
Ekwipunek:

Zgłoszenia będą przyjmowane do 11.11.2011

P.S. Spodziewajcie się Tirvatara odgrywającego niektórych NPC po stronie Alastorian.

studio kopiowania mokotów studio kopiowania ślask wszywki Serwis z artykułami o różnej tematyce gc tooth mouse