1. Gracz, uczestnicząc w krucjacie, podlega woli i rozkazom dowódców. Każda niesubordynacja będzie karana przez przełożonego. 2. Przystępując do jednego ze stronnictw gracz nie może później przejść do przeciwnego. 3. Żaden gracz nie wygra z całym oddziałem. Podczas walk poradza sobie wyłącznie gracze trzymający się oddziałów. 4. Gracze podczas krucjaty mogą wykonywać akcje tylko w obrębie lokacji wyznaczonej przez Mistrza Gry. 5. Gracz powinien postępować zgodnie ze swoim powołaniem, wedle przynależności do Alastorian lub Krucjatorów. 6. Każdy gracz biorąc udział udział w krucjacie rozpoczyna ze stopniem szeregowca. Awans może zostać przyznany po dokonaniu wyróżniających osiągnieć. 7. Gracze muszą uczestniczyć w najważniejszych bitwach i oblężeniach. 8. Gracze mają prawo do przeprowadzania zwiadów, grabieży, tortur oraz brania jeńców itd dla zwiększenia przewagi własnej armii. 9. Wątki toczone w państwach innych niż Assuan moga być kontynuowane przez graczy. 10. Wystąpienie przeciwko swojemu stronnictwu jest równoznaczne ze zrezygnowaniem z uczestnictwa w krucjacie. 11. Gracze mają obowiązek pisać post conajmniej raz na pięć dni. 12. Gracze powinni zapisywać wszystkie zmiany w karcie postaci podczas krucjat.
A teraz historia: Inatish, arcykapłan Alastorian, odnajdując podczas wykopalisk prastarą świątynię dostąpił oświecenia. Ukazała mu się wizja potężnego imperium, a tym państwem rządził sam wielki Hrov, zaś wraz z nim ramię w ramię dowodzili Alastor i Inatish. Arcykapłan wyruszył wraz ze swymi najwierniejszymi podwładnymi do Assuanu, gdyż tam postanowił się osiedlić i dać zalążek przyszłemu Imperium. Podróżując zyskiwał wielu uczniów, bowiem przyjmował każdego, kto chciał do niego dołączyć. Kiedy dotarli do celu, ich liczba wynosiła około tysiąca ludzi, elfów, krasnoludów, orków i Krwawych Kruków. Rozpoczęli budowę od stworzenia kamieniołomów głęboko pod piaskami pustyni i gospodarstw w oazach. Wtedy powstały pierwotne osady. Po zgromadzeniu wystarczającej liczby surowców ruszyły prace nad budową pierwszej Alastoriańskiej twierdzy na tych ziemiach. Trwało to dobre sześć lat, w tym samym czasie populacja wzrosła do czterech tysięcy. Przez następne pięćdziesiąt lat wyznawcy Hrova poszerzali swe terytoria i rozbudowywali zamki pod nosem zachodnich królów. Finalnie na stolicę została wybrana pierwsza cytadela: Kardav-Nyawhi. Władcy Athbary, Entrady i Hirminii nie interesowali się zbytnio losami sekciarskiego państwa, uznając je za niewielkie zagrożenie, gdyż ich głównym problemem była sytuacja we własnych krajach. Po prawie sześdziesięciu latach w Imperium Martwego Świtu (bo tak brzmiała nazwa Alastoriańskiego księstwa) żyło 600 000 tysięcy obywateli, zarówno tych, którzy się w nim urodzili, jak i przybyłych z sąsiednich królestw. Obecnie władcą wciąż jest Inatish. Zdobył on wiedzę, dzięki której może uwolnić i przywołać do naszego świata Hrova. Ogłosił, że wypowiada wojnę reszcie świata. Wszyscy czarnoksiężnicy, nekromanci i kapłani zostali zaprzęgnięci do przywoływania demonów, aby wzmocnić armię. Kaizahr Sprawiedliwy, cesarz trójkrólestwa, wraz z Jego Ekscelencją Reghoderygiem i arcymistrzem Inkwizytorium Dengraalem powołują krucjatę, chcąc powstrzymać groźbę zagłady.
Wzór Karty Postaci:
Imię: Nazwisko: Przydomek: Wiek: Płeć: Rasa: Profesja: Ranga(Na początek "Szeregowiec"): Umiejetności(Max. 5): Wygląd oraz ubiór : Opis charakeru z uwzględnieniem poglądów: Stronnictwo(Alastorianie/Krucjatorzy): Ekwipunek:
Zgłoszenia będą przyjmowane do 11.11.2011
P.S. Spodziewajcie się Tirvatara odgrywającego niektórych NPC po stronie Alastorian.
|