div#facebook { position: fixed; right: 10px; top: 10px; width: 32px; }

Ogłoszenie

!!!!! UWAGA !!!!!
Ogłaszamy wszem i wobec powrót na dawne forum Everold. Jest wygodniejsze i bardziej rozbudowane, czekają tam też na Was nowości. Prosimy o przeniesienie tam swoich KP i uzupełnienie ich w jedną nową rzecz (szczegóły we wzorze KP). Nowe forum: KLIK
!!!!! UWAGA !!!!!

#1 23-01-11 18:17:38

 Quuit

Weteran

26465172
Skąd: Szczytno
Zarejestrowany: 14-01-11
Posty: 65
Rasa: Człowiek
Profesja: Mag

Magia Ziemi

Magia ziemi jest jednym z czterech odgałęzień magii żywiołów. Skupia się ona na kontrolowaniu i dostosowywaniu elementów otaczającej nas przyrody do potrzeb czarodzieja.
Mało kto jest w stanie osiągnąć wysoki merion w tej dziedzinie magii, gdyż wymaga ona wielu miesięcy ćwiczeń i pełnej integracji z naturą.

Merion I

Bagno

Mag za pomocą siły woli, może spulchnić ziemię, która następnie zamienia się w bagno. Zaklęcie to nie ma rozległego obszaru działania, a niedoświadczony czarodziej powinien używać tego czaru tylko i wyłącznie przez dotyk z podłożem.

Inkantacja: Erat

Merion II

Jedność z naturą.

Mag drugiego merionu osiągną możliwość częściowego zjednoczenia się z przyrodą. Dzięki kontaktu z żywiołem może on wyczuć obecność żywych istot znajdujących się w obrębie 10 metrów od czarującego.

Inkantacja: (brak) należy przystawić ucho do ziemi i głęboko się skupić

Dym

Czarodziej tworzy ścianę pyłów, która okrywa najbliższy obszar. Dym ma niemiły zapach i drażni śluzówki. Należy uważać rozważnie gdyż mag sam może łatwo stać się ofiarą tego zaklęcia. Aby używać tego czaru również należy mieć kontakt z ziemią.

Inkantacja: Sans

Merion III

Ziemna zbroja

Mag za pomocą materializacji otaczającej go natury może okryć się ziemią. Używane na większą skale może trwale uszkodzić mięśnie i skórę osoby używającej.

Inkantacja: Poredo


Odtrutka

Ciało czarodzieja poprzez długi kontakt z naturą może zneutralizować część trucizn, które mogłyby znaleźć się w jego organizmie. Działa to tylko na substancje trujące wytworzone za pomocą naturalnych składników.

Inkantacja: Idalgio

Merion IV

Trzęsienie ziemi

Mag za pomocą siły woli może spowodować silne trzęsienie ziemi na bardzo dużym obszarze, jest to bardzo niebezpieczne zaklęcie z uwagi na szkody jakie ponosi przy używaniu go czarujący. Dzięki zjednoczeniu się z wszechobecną naturą w tak dużym stopniu mag odczuwa najmniejsze zaburzenia w przyrodzie. Im większą szkodę ponosi ziemia tym bardziej cierpi czarodziej...

Inkantacja: Exevanes


Błotna lawina

Czarodziej będąc w kontakcie z wodą, pobieraną z żywych istot, jest w stanie stworzyć gigantyczną błotną lawinę.

Inkantacje: Inkstencio

Kontrola

Mag może przejąć kontrolę nad zwierzętami znajdującymi się w okolicy. Będą wykonywały one polecenia maga, im większy jest rozmiar zwierzęcia tym trudniej przejąć nad nim kontrolę.

Inkantacja: Animatus



Merion V

Życiodajna energia

Mag kontrolując naturę, może przywrócić do życia, każdą martwą cząstkę flory i fauny lub stworzyć ją na nowo wedle własnej woli. Swoim tworom może nadawać oryginalne kształty i kolory.

Inkantacja: Diphitr


Merion VI

Zjednanie z naturą

Czarodziej poprzez kontakt fizyczny ze swoją ofiarą może sprawić, że ten stanie się częścią natury. Gdy ofiara maga ma kontakt z ziemią zakorzenia się w niej i staje się, rośliną.

Inkantacja: Etywius


Merion VII

Ziemna trumna

Jak powiedział kiedyś wielki mędrzec " Ziemia jest początkiem i końcem wszystkiego" zgodnie z tą maksymą ofiara, która będzie miała nieszczęście doświadczyć tego zaklęcia zostaje pogrzebana żywcem, kilkanaście metrów pod ziemią. Ciśnienie, które się wówczas wytwarza rozgniata wszelkie tkanki człowieka, dlatego nie trzeba czekać, aż wróg się udusi.

Inkantacja: Geneasis

Offline

 
http://www.everold.pun.pl/viewtopic.php?id=240

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.everold.pun.pl pokemon crystal bakugan gra