div#facebook { position: fixed; right: 10px; top: 10px; width: 32px; }
Weteran
1. Gracz, uczestnicząc w krucjacie, podlega woli i rozkazom dowódców. Każda niesubordynacja będzie karana przez przełożonego.
2. Przystępując do jednego ze stronnictw gracz nie może później przejść do przeciwnego.
3. Żaden gracz nie wygra z całym oddziałem. Podczas walk poradza sobie wyłącznie gracze trzymający się oddziałów.
4. Gracze podczas krucjaty mogą wykonywać akcje tylko w obrębie lokacji wyznaczonej przez Mistrza Gry.
5. Gracz powinien postępować zgodnie ze swoim powołaniem, wedle przynależności do Alastorian lub Krucjatorów.
6. Każdy gracz biorąc udział udział w krucjacie rozpoczyna ze stopniem szeregowca. Awans może zostać przyznany po dokonaniu wyróżniających osiągnieć.
7. Gracze muszą uczestniczyć w najważniejszych bitwach i oblężeniach.
8. Gracze mają prawo do przeprowadzania zwiadów, grabieży, tortur oraz brania jeńców itd dla zwiększenia przewagi własnej armii.
9. Wątki toczone w państwach innych niż Assuan moga być kontynuowane przez graczy.
10. Wystąpienie przeciwko swojemu stronnictwu jest równoznaczne ze zrezygnowaniem z uczestnictwa w krucjacie.
11. Gracze mają obowiązek pisać post conajmniej raz na pięć dni.
12. Gracze powinni zapisywać wszystkie zmiany w karcie postaci podczas krucjat.
A teraz historia:
Inatish, arcykapłan Alastorian, odnajdując podczas wykopalisk prastarą świątynię dostąpił oświecenia. Ukazała mu się wizja potężnego imperium, a tym państwem rządził sam wielki Hrov, zaś wraz z nim ramię w ramię dowodzili Alastor i Inatish. Arcykapłan wyruszył wraz ze swymi najwierniejszymi podwładnymi do Assuanu, gdyż tam postanowił się osiedlić i dać zalążek przyszłemu Imperium. Podróżując zyskiwał wielu uczniów, bowiem przyjmował każdego, kto chciał do niego dołączyć. Kiedy dotarli do celu, ich liczba wynosiła około tysiąca ludzi, elfów, krasnoludów, orków i Krwawych Kruków. Rozpoczęli budowę od stworzenia kamieniołomów głęboko pod piaskami pustyni i gospodarstw w oazach. Wtedy powstały pierwotne osady. Po zgromadzeniu wystarczającej liczby surowców ruszyły prace nad budową pierwszej Alastoriańskiej twierdzy na tych ziemiach. Trwało to dobre sześć lat, w tym samym czasie populacja wzrosła do czterech tysięcy. Przez następne pięćdziesiąt lat wyznawcy Hrova poszerzali swe terytoria i rozbudowywali zamki pod nosem zachodnich królów. Finalnie na stolicę została wybrana pierwsza cytadela: Kardav-Nyawhi. Władcy Athbary, Entrady i Hirminii nie interesowali się zbytnio losami sekciarskiego państwa, uznając je za niewielkie zagrożenie, gdyż ich głównym problemem była sytuacja we własnych krajach. Po prawie sześdziesięciu latach w Imperium Martwego Świtu (bo tak brzmiała nazwa Alastoriańskiego księstwa) żyło 600 000 tysięcy obywateli, zarówno tych, którzy się w nim urodzili, jak i przybyłych z sąsiednich królestw.
Obecnie władcą wciąż jest Inatish. Zdobył on wiedzę, dzięki której może uwolnić i przywołać do naszego świata Hrova. Ogłosił, że wypowiada wojnę reszcie świata. Wszyscy czarnoksiężnicy, nekromanci i kapłani zostali zaprzęgnięci do przywoływania demonów, aby wzmocnić armię. Kaizahr Sprawiedliwy, cesarz trójkrólestwa, wraz z Jego Ekscelencją Reghoderygiem i arcymistrzem Inkwizytorium Dengraalem powołują krucjatę, chcąc powstrzymać groźbę zagłady.
Wzór Karty Postaci:
Imię:
Nazwisko:
Przydomek:
Wiek:
Płeć:
Rasa:
Profesja:
Ranga(Na początek "Szeregowiec"):
Umiejetności(Max. 5):
Wygląd oraz ubiór :
Opis charakeru z uwzględnieniem poglądów:
Stronnictwo(Alastorianie/Krucjatorzy):
Ekwipunek:
Zgłoszenia będą przyjmowane do 11.11.2011
P.S. Spodziewajcie się Tirvatara odgrywającego niektórych NPC po stronie Alastorian.
Ostatnio edytowany przez Cmentarius Bragg (16-11-11 16:49:09)
Offline
Mieszkaniec
Jakie wymagania *.* Ale i tak się zapiszę ;p
Imię: Domilos
Nazwisko: Maiter
Przydomek: -
Wiek: 20 lat
Płeć: Po co to dawałeś? :P Oczywiście, że mężczyzna.
Rasa: Elf
Profesja: Łucznik
Ranga: Szeregowiec
Umiejętności:
-Pisanie i Czytanie
-Biegacz
-Strzelanie w ruchu
-Strzelec
-Precyzyjny strzał
Wygląd oraz ubiór: Domilos jest niezbyt wysoki. Ma około 160 cm. Ma niebieskie oczy i czarne niczym smoła włosy. Tak jak każdy z jego rasy ma długie spiczaste uszy. Ubrany jest w kapelusz zakrywający jego uszy, zbroję wytrzymałą, a zarazem lekką i zwyczajne spodnie oraz buty.
Opis charakeru z uwzględnieniem poglądów: Domilos jest człowiekiem miłym. Chętnie pomaga jednak nie ufa zbytnio ludziom. Kiedy tylko może, jest blisko swojej elfów oraz orków, ponieważ darzy do nich wielki szacunek.
Stronnictwo: Krucjatorzy
Ekwipunek:
-Kusza
-200 bełtów
-Kołczan na bełty
-Strój opisany w wyglądzie
Ostatnio edytowany przez Domilos (02-10-11 09:24:50)
Offline
Imię: Savara
Nazwisko: Orks
Przydomek: Sonja
Wiek: 22 lata
Płeć: Hmm, nie jestem pewna, ale coś mi się zdaje, że kobieta;] (to jest trochę bez sensu)
Rasa: Elf
Profesja: Łowca
Ranga: Szeregowiec
Umiejętności:
- czytanie i pisanie
- skradanie się
- strzelanie z łuku
- walka sztyletami
- zielarstwo
Wygląd i ubiór:
Śliczna elfka z wielkimi, zielonymi oczami. Mam krótko ścięte, zielonkawe włosy i jasną karnację. Jak na elfa to jestem średniego wzrostu i mam charakterystyczne dla mojej rasy szpiczaste uszy.
Noszę zielona, sięgająca za kolana i zwiewną sukienkę. Jest wygodna i nie krępuje moich ruchów podczas strzelania. Podczas nocy zakładam czarna pelerynę wiązaną pod szyją z kapturem. Wtedy bardzo trudno zauważyć mnie w ciemności.
Charakter (+poglądy):
Jestem wesoła i każdego obdarowuję miłym uśmiechem. Chętnie zawiązuje nowe przyjaźnie i nie lubię przebywać sama. Jestem ciekawska i chcę wiedzieć jak najwięcej o wszystkim. Mam też talent wpakowywania siew kłopoty. Co do poglądów... to za bardzo nie zwracam uwagi na to, kim ktoś jest, tylko na to jakim jest człowiekiem.
Stronnictwo: Krucjatorzy
Ekwipunek:
- łuk
- kołczan ze strzałami
- dwa srebrne sztylety
- czarna peleryna
Ostatnio edytowany przez Sonja (02-10-11 13:22:09)
Offline
Imię: Kurios
Nazwisko: Kalvadores
Przydomek: Kuri
Wiek: 27
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek
Profesja: Najemnik
Ranga: Szeregowiec
Umiejętności:
Główne:
-Pisanie i czytanie
-Rzemieślnictwo - podstawowy
Społeczne:
-Zastraszanie - podstawowy
Bojowe:
-Parowanie ciosów - podstawowy, zaawansowany(max)
-Walka mieczem - podstawowy, zaawansowany(max)
Wygląd oraz ubiór :
Długie czarne włosy zazwyczaj zakrywają mu twarz, tak że nikt nie wie jak on dokładnie wygląda. Chodzą tylko pogłoski o martwych oczach, oraz długim nosie, który czasem wygląda przez zaporę z włosów. Ci którzy go trochę znają mówią że jest małomówny, chciwy, agresywny, ale także błyskotliwy, oraz bardzo religijny.
Ubiór:
-Lekka zbroja skórzana, obwinięta pasem. Widać ślady użytkowania, nacięcia, dziury, łaty.
-Stare buty z grubą podeszwą, widać że mają swoje lata.
-Nowy prosty hełm z nochalem
Opis charakeru z uwzględnieniem poglądów:
Szanuje tylko tych, którzy go szanują, chyba że jest goblinem, których nienawidzi. Jako wyznawca Gurnuga, ma w zwyczaju zachowywanie bezstronności. Społeczeństwo uważa za jak to mówi "szary tłum", dlatego rzadko kiedy nawiązuje z kimś kontakty, chyba że jest to konieczne.
Stronnictwo : Krucjatorzy
Ekwipunek:
Ubiór:
-Lekka zbroja skórzana, obwinięta pasem. Widać ślady użytkowania, nacięcia, dziury, łaty.
-Stare buty z grubą podeszwą, widać że mają swoje lata.
-Nowy prosty hełm z nochalem
Broń:
-Stary, ale ostry, szeroki miecz półtoraręczny. Z daleka cuchnie krwią. Szpiczasty czubek wydaje się nadpęknięty, jakby próbowano nim przebić gruby pancerz, używając nadludzkiej siły. Na rękojeści widnieje pięć wyrytych ręcznie głów wilków.
-Nóż z robioną ręcznie rękojeścią. Trzymany z tyłu na pasem.
-Prosty łuk
-Kołczan pełen strzał zapalających (100)
Plecak:
-Krzesiwo.
Offline
Mieszkaniec
Imię: Arthas
Nazwisko: -
Przydomek: -
Wiek: 32
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek (niewielka mutacja)
Profesja: Rycerz Śmierci
Ranga(Na początek "Szeregowiec"): szeregowiec
Umiejetności(Max. 5): walka mieczem, parowanie ciosów, odporność na ból, mobilność, pisanie i czytanie
Wygląd oraz ubiór: Blada cera, białe włosy kocie niebieskie oczy (ślady mutacji), kilka blizn na ciele w tym najbardziej widoczna na lewym oku, tatuaże pierwszy na lewej piersi przedstawiający wilcza łapę, drugi na plecach przedstawiający smocze skrzydła i trzeci na nadgarstku z runami w nieznanym języku. Ubrany w zbroję rycerza śmierci, oraz ciemnoniebieski płaszcz.
Opis charakeru z uwzględnieniem poglądów: Oddany członek sekty szanujący tylko wyznawców, głownie wyższych rangą i równych jemu. Kocha patrzeć na cierpienie innych dlatego często bierze udział, lub tylko obserwuje krwawe rytuały sekty. Zawsze walczy do końca, aby nie zhańbić honoru swojego i Czarnego Pana.
Stronnictwo(Alastorianie/Krucjatorzy): Alastorianie
Ekwipunek:
Miecz Rycerza Śmierci – Dosyć długi miecz jednak wykonany z dziwnego materiału który sprawia, że jest lekki a zarazem bardzo wytrzymały. Znajdują się na nim runy które według wierzeń mają wyzwolić moc miecza w noc czerwonego księżyca. Zazwyczaj nosi go na plecach.
Zbroja – Wykonana jest z podobnego materiału co miecz. Wzmocniona jest głównie na klatce piersiowej i plecach, wzmocnione są też rękawice, którymi rycerze często blokują ataki, małe ostrza przymocowane do nich robią z nich dobrą bron do walki wręcz.
Ciemnoniebieski płaszcz z kapturem – raczej nic niezwykłego ot zwykły niebieski płaszcz z kapturem.
Dwa czarne sztylety - broń dodatkowa Rycerzy Śmierci, przymocowana do pasa.
Ostatnio edytowany przez Arthas (05-10-11 21:39:56)
Sakiewka: 200
Umiejętności: walka mieczem (Poziom: Podstawowy/Zaawansowany/Ekspert/Mistrz), parowanie ciosów (Poziom: Podstawowy/Zaawansowany/Ekspert/Mistrz), odporność na ból, mobilność, pisanie i czytanie
Przedmioty: Miecz Rycerza Śmierci, zbroja, ciemnoniebieski płaszcz z kapturem, dwa czarne sztylety
Offline
Mieszkaniec
Imię:
GattsOffline
Imię: Beatrycze
Nazwisko: Viarosenhail
Przydomek:
Niewierna - nieoficjalny przydomek nadany jej złośliwie przez gawiedź.
Splamiona Róża - oficjalny przydomek nadany podczas święceń Inkwizycji
Wiek: 39 lat
Płeć: Kobieta
Rasa: Człowiek
Profesja: Inkwizytor
Ranga: Szeregowiec
Umiejetności:
Umiejętności społeczne
Zastraszanie [Podstawowy]
Umiejętności związane z ciałem/kondycją
Mobilność
Umiejętności bojowe
Parowanie ciosów [Podstawowy]
Walka włócznią [halabardy] [Podstawowy]
Magia
Magia Niebieska [Merion: 1]
Wygląd:
Mimo wieku nie zanosiło się, by i zbliżającej się czwartego Neath - Święta Zakochanych, Beatrycze ucierpiała na swej urodzie. Nienaturalnie wysoka, mierzy aż 2.08 metra wzrostu, co według standardów męskiej gawędzi pogardliwie dało się rzec iż jest "kolosem, wśród Bab". Lekko puszyste ciało najwyraźniej skosztowało wielu posiłków i nie stroniło od uczt o czym świadczy warstwa tłuszczu mocno podkreślająca jej duże okrągłości ciała oraz przy tym osłaniająca dobrze zbudowane mięśnie. Na świat spogląda złocistymi oczami w tonie kierujące się ku piwnemu odcieniu, wyjątkowo jasna cera i długie siegające poniżej ramion, jasne blond włosy. To atuty, które w blasku słońca lśnią utożsamiając Beatrycze z anielską istotą boską.
Przybył czas, a i choć z bladego lica się nie zmieniła przez te 10 lat, tak z ciała zmarniała. Na świat przybyła na nowo, jako pierwsza, która przeżyła boską siłę oczyszczenia. Na prawej ręce w okolicach nadgarstka, prawej stronie pleców oraz prawym udzie przetaczając się w dół, aż do stopy. Można dostrzec nienaturalną, słabo pomarszczoną skórę, która powstała w wyniku oparzeń. Jest to piętno...i jednocześnie znak, że została oczyszczona.
ubiór :
*Pełna zbroja płytowa - Dobrze ułożona do ciała, pod jej warstwą znajduje się specjalny skórzany ubiór oraz koszulka kolcza, która daje dodatkową ochronę między szczelinami. W paru miejscach, na prawym ramieniu z symbolem róży na krzyżu przeplatanej cierniami, można dostrzec liczne, drobne wgniecenia. Zestaw nie zawiera hełmu, jedynie kaptur kolczy.
Bez zbroi - typowa skórznia dobrze przylegająca do ciała i zapewniająca ciepło, pod nią zaś bielizna. Do tego skórzane, wysokie buty o twardej podeszwie.
Opis charakteru:
Z natury impulsywna, często stawiająca na swoim, surowa i władcza. Życie obudziło w niej małe pokłady dobra i umiłowania pomocy potrzebującym, tym samym również odkryła, jak bardzo potrafi być naiwna.
Jest bardzo religijną osobą, chociaż nie ukrywa, iż ciąży na niej wieczny grzech błogiej rozpusty ciała i umysłu, skąd zwykli ją ironicznie zwać "Niewierną". Niewierną, jak najbardziej...wobec męża, nie zaś...religii.
Ma słabość do trunków, więc bez choćby jednego łyka z kufla, pełnego mocnego trunku nie jest w stanie przejść przez resztę dnia. Z posiłków uwielbia potrawy mięsne, zwłaszcza z dziczyzną, zaś zdecydowanie odrzuca ją mocny zapach korzennych ziół w potrawie. Z słodkości preferuje słodki ziemniaczany syrop wyrobu krasnoludów. Jest analfabetką i nie potrafi czytać, ani pisać, chociaż potrafi się w miarę dobrze wysławiać. Ma skłonności przywódcze, od wielu lat w swej karierze ubiega się o przyznanie jej dowództwa nad własnym oddziałem sióstr inkwizycji. Zdobywa wiedzę z własnych doświadczeń i zdecydowanie woli ją przekazywać ustnie. Wielką nienawiścią darzy istoty splugawione przez chaos oraz wszelkie siły zła, pod tym względem w choć najmniejszej poszlace, nie ma skrupułów w karaniu heretyków. Zdarza się, iż w nocy męczą ją wyrzuty sumienia związane z zgładzeniem osób, które mogły się okazać niewinne. Pełniła w drużynie rolę kata.
Poglądy:Fanatyczne oddanie oraz doświadczenia z przeszłości nagromadziło w niej dość nienawiści wobec zła tegoż świata. Ma świadomość, że każda batalia w ułamku sekundy może przerodzić się w czystą rzeź bez najmniejszej szansy na zwycięstwo. Dla niej, jednak ta szansa zawsze istnieje. Jest zdolna współpracować i posłusznie wykonywać rozkazy, ale nie będzie pochwalać wszystkich działań swoich przełożonych. Szczególnie, gdy nie należą do zakonu Sióstr, a są indywidualnym tworem ruszającym na zatracenie dusz.
Stronnictwo: Krucjatorzy
Ekwipunek:
*Halabarda - Dobrze wykonana halabarda o lśniącą-srebrzystej, rzadziej lekko pozłacanej powierzchni będąca częścią arsenału Sióstr Inkwizycji, które przekazują oręż w czasie święceń. Halabarda jest przerobiona według preferencji użytkownika, mierząca około 8 stóp niż standardowa odmiana mająca około 5.5 stopy.
Znaczna przewaga ostrza włóczni i haka przystosowanego do penetracji pancerzy i powalania przeciwnika, nad ostrzem topora. Kij wzmocniony jest metalowymi pierścieniami, dzięki czemu ciężko go złamać.
*metalowa manierka wypełniona kiepskiej jakości gorzałką
*Pełna zbroja płytowa - Dobrze ułożona do ciała, pod jej warstwą znajduje się specjalny skórzany ubiór oraz koszulka kolcza, która daje dodatkową ochronę między szczelinami. W paru miejscach, na prawym ramieniu z symbolem róży na krzyżu przeplatanej cierniami, można dostrzec liczne, drobne wgniecenia. Zestaw nie zawiera hełmu, jedynie kaptur kolczy.
*stary poszczerbiony sztylet przy pasie
*Skórzana torba przy pasie na prowiant, ewentualne do przechowywania małych rzeczy. [W środku prowiant na tydzień + bukłak z wodą]
Offline